Otwórz własny sklep detaliczny Zoom’n’Joy w swoim mieście!
11 sklepów: 4 sklepy na terenie Polski, 1 w Republice Czeskiej, 1 na Węgrzech, Łotwie, Bułgarii, we Włoszech, w Hiszpanii a Ukrainie
Zapisz się na newsletter
pracujemy na pełnych obrotach!
zarejestruj się, aby otrzymywać e-maile i oferty
zoom-n-joy.pl » Często zadawane pytania oraz odpowiedzi na nie
Często zadawane pytania oraz odpowiedzi na nie
W tym miejscu znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy, cen, dostępności towarów w sklepach itp. Zachęcamy do uważnego zapoznania się z tymi informacjami – być może odpowiedź na Twoje pytanie została już udzielona. Jeśli jednak nie udało Ci się jej znaleźć, skontaktuj się z nami.
Ceny
Czy ceny produktów w sklepach są takie same jak na stronie internetowej?Ceny podane na naszej stronie internetowej obowiązują wyłącznie w przypadku zamówień składanych w naszym sklepie internetowym. Można jednak umówić się na odbiór zakupionych towarów w dowolnym sklepie, w którym są one dostępne. W takim przypadku cena nie ulega zmianie.
Dlaczego ceny na stronie internetowej i w tradycyjnym sklepie różnią się od siebie?Ceny podane na stronie mogą niekiedy być nieco niższe niż ceny obowiązujące w tradycyjnych sklepach. Wynika to z faktu, że oferty specjalne i rabaty w sklepie internetowym i konkretnych sklepach tradycyjnych nie zawsze obowiązują w tym samym czasie.
Dlaczego produkty są droższe niż w witrynie „X”?Jesteśmy oficjalnym przedstawicielem marek, których produkty oferujemy w naszym sklepie. Ceny takich towarów są ustalane przez producentów. Nie jesteśmy w stanie określić ani potwierdzić pochodzenia produktów, które są o wiele taniej oferowane w witrynie „X”. Oczywiście możesz kupić je taniej w witrynie „X”! Mamy nadzieję, że będą one miały odpowiednią jakość.
Czy ceny zawierają VAT?Tak, wszystkie ceny zawierają VAT.
Oferta i dostępność produktów
Jak mogę złożyć zamówienie?Zamówienie możesz złożyć pod numerem telefonu +48 736 881 584 albo na naszej stronie internetowej zoom-n-joy.pl
Czy mogę obejrzeć produkty w sklepach detalicznych, czy też mogę je jedynie zamówić w Internecie?Możesz zajrzeć do sklepów detalicznych Zoom'n'Joy. Ich adresy znajdują się tutaj.
Czy wszystkie produkty oferowane na stronie znajdują się także w sklepach detalicznych?Oferta sklepów detalicznych jest nieco inna. Informacja o dostępności produktów znajduje się na stronie internetowej pod zdjęciem produktu (por. informacja o dostępności w sklepie). Można ją także uzyskać telefonicznie.
Jak często uaktualniana jest oferta produktów?Nasza oferta produktów jest regularnie uaktualniana. Informacje o produktach znajdują się w sekcji „Aktualności” na naszej stronie internetowej zoom-n-joy.pl
Czy jeśli produkt, którego potrzebuję, nie jest dostępny w sklepie detalicznym, to mogę zamówić go z magazynu?Jeśli interesujący Cię produkt jest czasowo niedostępny w danym sklepie detalicznym, z przyjemnością dostarczymy go do niego dla Ciebie. Zwykle zajmuje to maksymalnie 3 dni robocze.
Płatności
Jak mogę opłacić zamówienie?Informacja o dostępnych formach płatności znajduje się tutaj.