Zoom’n’Joy

Zamówienia telefoniczne   +48 736 881 584

Pn–Pt: 9:00 - 18:00, Sb: 10:00 - 14:00

Szybka dostawa na terenie Polski

Nowy produkt
Akcesoria Celestron SkySync GPS 1 099,95 zł

zoom-n-joy.pl » Metody płatności, dostawa i zwrot

Płatności, dostawa, zwroty

Sposoby składania zamówienia

Zamówienia poprzez eSklep

Wystarczy wybrać właściwy produkt, kliknąć „Do koszyka”, po kolei wypełnić dane, wybrać sposób płatności i na końcu potwierdzić zamówienie.

Zamówienia telefoniczne:

+48 736 881 584

W określonych przypadkach, np. gdy nie masz w danym momencie dostępu do Internetu lub jest to dla Ciebie wygodniejsza forma złożenia zamówienia, nasi handlowcy przyjmą zamówienie podczas rozmowy telefonicznej.

Zawsze potwierdzamy zamówienia poprzez wysłanie potwierdzenia w wiadomości e-mail.

Sposoby płatności

Dla Twojej wygody oferujemy do wyboru kilka sposobów płatności:

Karta płatnicza

Podczas składania zamówienia automatycznie zostaniesz przekierowany na stronę serwisu płatności internetowych Przelewy24.pl. Serwis umożliwia realizację płatności za pomocą karty kredytowej.

PayPal

Użytkownicy zalogowani w systemie PayPal mogą dokonywać szybkich płatności online za pośrednictwem kart płatniczych VISA i MASTERCARD bez konieczności ujawniania swoich danych finansowych i osobowych.

Gotówka za pobraniem

W przypadku płatności za pobraniem prosimy o przekazanie odpowiedniej kwoty kurierowi. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki.

Przelew na konto bankowe

Ustalona cena sprzedaży wpłacana jest z góry na konto bankowe. Realizacja zamówienia nastąpi po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto.
Numer naszego konta: Alior Bank 73 2490 0005 0000 4530 2870 6209.

Jeśli chcesz dokonać zapłaty w inny sposób, poinformuj nas o tym – wpisz odpowiedni komentarz dotyczący dostawy na stronie koszyka, zadzwoń pod numer +48 736 881 584 albo wyślij e-mail.

Koszty i termin dostawy

  • Wartość zamówienia powyżej 1000 zł: DOSTAWA BEZPŁATNA
  • Przesyłka kurierska: 19 zł
  • InPost Paczkomaty (maksymalny rozmiar paczki to 41*38*64 cm) - 12 zł
  • Odbiór osobisty w sklepie Zoom’n’Joy (Ciołka 35/paw 32, 01-445 Warszawa): BEZPŁATNY

Czas dostawy przez kuriera:1–3 dni robocze po otrzymaniu płatności.

Zwrot towaru

Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (zakup w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) masz prawo zwrócić towary w terminie 14 dni od daty zakupu.

Koszty zwrotu produktu (odesłania) ponosi klient.

Pamiętaj! Produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu oraz nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

Jeśli przyczyną zwrotu jest wada produktu, otrzymasz zwrot kosztów odesłania towarów do sprzedawcy. Wadliwe towary są wymieniane zgodnie z warunkami gwarancji określonymi przez producenta.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie wybrane w pierwotnej transakcji.

Procedura zwrotu


Aby zwrócić towar, wykonaj następujące czynności:

  1. Poinformuj nas o swojej decyzji ( +48 736 881 584, e-mail)
  2. Przygotuj paczkę z wybranymi produktami.
  3. Dołącz do paczki dowód zakupu (paragon/faktura) w celu łatwiejszej identyfikacji transakcji.
  4. Wypełnij formularz zwrotu.
  5. Bezpiecznie zapakuj paczkę.
  6. Niezwłocznie wyślij paczkę, na swój koszt, na adres siedziby naszej firmy (Zoom’n’Joy sklep z urządzeniami i przyrządami optycznymi, Ciołka 35/paw 32, 01-445 Warszawa).

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zwrócić towary, a nasz kierownik udzieli Ci potrzebnych wskazówek!

Gwarancja

Warunki gwarancji na wszystkie produkty prezentowane na stronie internetowej zoom-n-joy.pl są takie same jak warunki podane przez producenta. Wszystkie przyrządy optyczne Levenhuk, za wyjątkiem akcesoriów, posiadają dożywotnią gwarancję obejmującą wady materiałowe i wykonawcze. W przypadku akcesoriów gwarancja jest ważna przez dwa lata.

Zamówienia międzynarodowe

Wysyłka zamówień międzynarodowych odbywa się z głównego magazynu, a w razie potrzeby z każdego innego magazynu międzynarodowego Zoom’n’Joy. Koszty dostawy w takim przypadku nie ulegają zmianie. Korzystamy wówczas z usług innego kuriera, który oferuje podobny szacunkowy czas dostawy.

Klient jest zobowiązany uiścić wszystkie należności celne oraz podatki krajowe i inne opłaty. Klient może zostać obciążony tymi kwotami przy dostawie. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za żadne podatki krajowe ani należności celne naliczane poza granicami Polski.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji:

Telefon: +48 736 881 584
Wypełnij formularz na naszej stronie – skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.